čtvrtek 25. dubna 2013

Jak si zvýšit proklikovost průhledným bannerem a co nejvíc nasrat návštěvníky by Heuréka

Je to skutečně tak, proklikovost (CTR) na bannerech stále klesá a lidé mají bannerovou slepotu.

Naservírujete jim 3 mega bannery1 fullscreen banner na 1 výsledek a oni pořád neklikají, hrůza. Co s tím?

3 velké bannery na 1 výsledek


A tak si moudré hlavy z Heuréky řekli:

"Na bannery se nám moc nekliká, potřebujeme vydělat za prokliky. Víš co, uděláme banner přes celou obrazovku a uděláme ho průhlednej. Nikdo ten banner neuvidí, oni nám na něho kliknou omylem, protože si budou myslet, že klikají na výsledek hledaní nebo zboží, které chcou koupit nebo porovnat a my pořádně vykešujem love. Bezva nápad"

A tak také i udělali

Průhledný banner na Heuréce s občas probíhajícím člověkem
Vidíte ho? ... No přeci ten neviditelný banner .

Ta probíhající šmouha je součástí banneru. Šmouha tam probíhá jen občas, není tam pořád, někdo by si náhodou mohl všimnout, že je tam nějaký neviditelný banner a mohl by ho zavřít. Ne ne, to by byl nesmysl.

Kdo není tak zkušený, tak vězte, že ať kliknete horizontálně na cokoli od loga Heuréky až po tlačítko Hledej nebo vertikálně od loga Heuréky na jakýkoli váš chtěný výsledek, tak jste klikli na reklamní banner a přesměruje vás to pryč na reklamu.

To je panečku užitečná novinka!

Však si to můžete zkusit. ALE POZOR, banner se nezobrazí hned na úvodní obrazovce, ne ne, na to už jsme si moc zvykli. Obratně takovou reklamu schopně zabijeme. Ta se tam pěkně objeví až po tak 5. načtení stránky, aby jste ji nejméně čekali a museli na ni prostě omylem kliknout.

Myslím, že marketingoví specialisti si budou mnout ruce nad krásným CTR.

Co bude příště? Zadáte vyhledávat "školní potřeby" a přesměruje vás to rovnou na Mall nebo Aukro?




Žádné komentáře:

Okomentovat